Blog
- Gegevens
Op Facebook ben je gebonden aan de Facebook-stijl. Je kunt er geen eigen profielpagina in een eigen stijl maken. Sommigen vinden dat jammer.
Voor hen is er nu de mogelijkheid om een 'beetje persoonlijkheid' aan te brengen op de eigen Facebook-pagina via het taggen van foto's. Deze worden in de nieuwe Facebook-stijl boven aan de profielpagina getoond. Met name handig voor bedrijven.
Kijk hierboven voor een extreem quick-and-dirty uitvoering en lees hieronder hoe je dat doet.
(Let op: deze aanwijzingen gelden niet voor diegenen die de nieuwe timeline van Facebook hebben geactiveerd.)
- Aantal keren bekeken: 8181
- Gegevens
Tsja, zelfs met de aanwijzingen van de Correspondentiehulp kan het misgaan bij de communicatie met een potentiële klant.
Kijk maar eens naar deze invulling van de brief voor een "Verloren opdracht"...
- Aantal keren bekeken: 5772
- Gegevens
Het einde van het jaar is de tijd voor reflectie en aanpakken. Er staan nu twee nieuwe toepassingen op deze site waarmee de communicatie van bedrijven en personen verbeterd kunnen worden:
De online schrijfhulp voor het samenstellen van brieven aan de hand van aanwijzingen: de Correspondentiehulp en de Memohulp.
Kijk ernaar, probeer ze uit. En aarzel niet te reageren met opmerkingen of vragen!
- Aantal keren bekeken: 4178
- Gegevens
Waarom kiezen overheidsinstellingen voor een slogan? Laten we eerst kijken naar de wijze waarop ze veelal ontstaan. Misschien geeft dat inzicht in het waarom. Hoe komen motto's en slogans tot stand in dienstverlenende organisaties die geen concurrentie kennen? Veelal zijn ze het resultaat van een reorganisatietraject. Brainstormsessies rond de formulering van het mission statement moeten de neuzen binnen de organisatie dezelfde kant laten opwijzen. Waartoe zijn wij op aard? Om onze klant, de burger, te dienen...
- Aantal keren bekeken: 6927
- Gegevens
Frederik van Eeden was de eerste in Nederland die experimenteerde met een ander soort samenleving dan de alledaagse gedoogde vorm. In 1907 ging de kolonie Walden ten onder. De gemeenschap stierf aan ziektes waaraan veel alternatieve leefgemeenschappen lijden. Het had zo mooi kunnen worden. Iedereen droomt wel eens van beter: gemeenschappelijk of in ieder geval redelijk verdeeld goed, bevredigend werk voor iedereen, prettige omgang met vrienden, kennissen en de buurman.
- Aantal keren bekeken: 4840
- Gegevens
Op maandag 8 maart 2004 bezochten ruim 600 mensen schouwburg de Lievekamp voor de slotmanifestatie van het gemeentelijke project De toekomst van Oss. Op het programma stond onder meer een discussie over de slogan van de gemeente Oss. Bart Jan Wildschut leidde de discussie, Herman Klitsie de burgemeester van Oss en Rijk Willemse van communicatieadviesbureau LaVerbe namen de huidige slogan onder de loep. Jan van Laarhoven directeur van het Noord-Brabants museum mengde zich als lid van de jury ook in de strijd. Enkele uitspraken uit de discussie.
- Aantal keren bekeken: 4256
- Gegevens
Google adverteert nu voor bewegend adverteren. Watch this space, heet het filmpje dat rechtsboven op mijn LinkedIn-pagina verschijnt. Alles wordt beter, mooier en toegankelijker, zegt het filmpje. Maar is dat wel zo?
- Aantal keren bekeken: 7399
- Gegevens
Ben druk bezig met het vernieuwen van www.rijkwillemse.nl. Schaven aan het design, en content van de vorige versie (veel) selecteren en overzetten en nieuwe content plaatsen. Sleutelwoorden: profiel, werk, projecten...
- Aantal keren bekeken: 5446
- Gegevens
Bron: advertenties, websites en andere uitingen, door de tijd (de genoemde uitingen kunnen dus uit gebruik zijn genomen)
Kijk hier naar Het waarom van een motto of een slogan.
Arnhem-Zuid |
In Arnhem-Zuid zit je zó |
|
|
Belastingdienst |
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker. |
|
|
Klik hieronder voor het volledige overzicht.
- Aantal keren bekeken: 50577